RÜYA GİBİ BİR KAFE

Yazar Cumartesi, Şubat 22, 2014



Birazcık mutfağa yatkınlığı olan , fırından çıkmış taze kek kokusunun mutlu ettiği insanların pek çoğunun hayalidir minik bir kafe açmak. Beyhan'ın kafesi bu rüyanın vücut bulmuş hali. (Tam bir Elif Şafak tutkunu olduğum zamanlarda bir röportajında yazarın taze ekmek kokusu eşliğinde , yurtdışında çok yaygın olan fırın-kafelerde yazmayı sevdiğini okuduğumda nasıl da mutlu olmuştum ; ortak bir noktamız daha çıktı diye. )






Daha uzaktan görünüşü ile içimi ısıtan bu güzel dükkandaki herşey Beyhan'ın elinden çıkıyor.Son yıllarda hayatımıza girmiş olan butik pastacılığın çok güzel örneklerini cep yakmayacak fiyatlara bulmak mümkün. Dilim fiyatı 8 lira civarındaymış ,süslemenin inceliğine göre fiyatlar değişebiliyormuş. Her türlü kutlama için istenilen her çeşidi yapabiliyor hayret verici bir şekilde .Facebook'a Ruzgars Mummy yazdığınızda pek çok ağız sulandıran ürünü görebilir ve Beyhan'la iletişime geçebilirsiniz.




Googleda bir türlü adres bilgisi bulamadım oysa o kadar kolay bir yerdeki. Ortakent belediyesinin önüneki meydana bakan bir sıra küçük dükkandan biri. Patika'dan dönüş yolunun hemen üzerinde.

Mekanın bu kadar sevimli olmasında Beyhan'ın güleryüzünün, mütevaziliğinin , hoş sohbetinin katkısı çok büyük bence. Nice güzel yerler işletmecisinin suratsızlığı nedeniyle ışıltısını kaybediyor. Burada ise kahve eşliğinde uzun sohbetler yapma arzusu uyandıran tam bir ev havası var.

Sabahları kahvaltı ,öğlenleri çorba ve çok lezzetli  servis eden bu harika mekanla ve sahibiyle tanıştığım için ben çok mutluyum. Yolun açık , şansın bol olsun sevgili Beyhan.







Diyet yapanlardan çok özür dileyerek bu şahane fotoğrafı paylaşıyorum.




Bu tabloya bayıldım. Kış resimleri içimi açar benim.




Benzer Yazılar

0 yorum