YİNE AYLARDAN KASIM

Yazar Pazartesi, Kasım 03, 2014


resim şurdan alıntı
En sevdiğim zamanlar geldi. Kitap, film, yağmur, sohbet ayları benim için kasım ve sonrası. Bir taraftan seviniyorum, bir taraftan zamanın hızı beni hayrete düşürüyor. Dün gibi hatırlıyorum 2000 yılına girerken koparılan tantanayı. Neredeyse on beş yıl olmuş. Onuncu evlilik yıldönümümüzü ve Emre'nin beşinci yaşını kutlayacak olmak sevdiriyor bana 2015 yılını şimdiden.


Evlilik yıldönümü kutlaması ile ilgili hayallerim var . Spartaküs dizisindeki hain korsan Herakleo'nun dediği gibi ''Bütün hayaller gerçek olabilir. Çaba ve paradan başka gereken hiçbir şey yok''. Spartaküs demişken galiba ben platonik olarak Agron'a aşığım. Onun Nasir'i sevmesine daha doğrusu. Tipsiz Castus'la yan yana gördüğü için kızmasına, küsmesine aşığım. Şu resimdeki duyguya bakar mısınız, Castus sol tarafta görünen şebek oluyor bu arada. Üçüncü ve ne yazık ki son sezon olan War Of The Damned'in en güzel kısmıydı Agron-Nasir aşkı. (Spartaküs ne alaka diyorsanız buyrun)


 Ne diyordum, onuncu evlilik yıldönümü, evet. Biz pek kutlama yapabilen bir çift değiliz .Belki bu sene bir istisna olur. Ailelerin olduğu, çalgılı çengili, davullu zurnalı bir kutlama yapsak ne güzel olurdu aslında. Adı ''düğün'' olmayınca stres ve gereksiz ayrıntılar olmaz herhalde. Sadece eğlence, kahkaha, neşe olur diye düşünmek istiyorum. Bir de Ayşe Arman'ın onuncu evlilik yıldönümü yazısını okuyacağım tekrar, ilham için.

Bakıcısız günler başladı. Annemler burada. Bakalım, bizi neler bekliyor? Tez vakitte ahretlik denen türden, uzun soluklu bir yardımcı ile karşılaşırız diye umuyorum. Evimizin yaşam alanlarına uzak olması, evde kapanıp kalmaları sıkıyor annemle babamı. Kendi çevrelerini, evlerini, düzenlerini arıyorlar. Bir aydan uzun süre kalabileceklerini düşünmüyorum.

Sonbahar, kış, ilkbahar, yaz..Gelin bakalım, bekliyoruz. Yaşıyoruz elimizden geldiğince.




Benzer Yazılar

0 yorum