Eren 3 Yaşında

Yazar Salı, Ağustos 30, 2016 ,


Üç yaş milattır; çocuğu olanlar iyi bilir. Kreş tantanası başlar yavaş yavaş, bez bırakılır, konuşma hızlanır, sosyalleşilir vs. 28 ağustos sabahı uyandığımda aklımdaki düşünce ''Sadece bir yıl sonra ikisini de gönül rahatlığı ile babalarına bırakabilirim'' oldu ve ah, bu nasıl iyi ,güzel bir histir ! Şu anda mesela babayı hastaneden çağırsalar ikisini beraber götürüp idare edemez ama seneye pekala edebilir. Bir gece hatta iki gece evden uzaklaşabilirim. Çocuksuz veya çocuğunu bir ''ekiple'' büyüten anneler beni kınayabilir ,tek derdim çocuklardan uzaklaşmak gibi algılayabilir. Çok da tın:) Herkesin anneliği-babalığı kendine efendim.


Emre'ye 6, Eren'e 3 olmak üzere toplam dokuz doğum günü kutlamasında felsefem değişmedi; mümkün olduğunca sade, gösterişsiz ve az kişi ile. Nasıl olsa büyüdüklerinde kendileri bir ton şey talep edecekler.



Eren'in pastasını kendim yapayım istedim. Kelepçeli kalıba mozaik pasta koyup bonibonla süsleme niyetiyle yola çıktım. Sonra bir sitede üstteki artistik bisküvi dizmeli şeklini gördüm ve olaylar gelişti. Pastayı cumartesi akşam Emre ile yapmaya başladık, pazar öğlene zor bitirdik. 3 paket puding, 1 paket krem şanti kulandık. Neden oldu, nasıl oldu anlamadım. Sonuç olarak tavsiyem bonibonları servisten 10 dk önce koyun ki boyaları çözülmeye başlamasın. Bir de pudinge bolca batırın çünkü kuru kuru oluyor kaşıkla sürünce.



İki aile çağırdık. Zeynep ve Eliz'le pek güzel kaynaştılar. Biz de muhabbetin dibine vurduk. Sakin, sade, telaşsız oldu. Güzel oldu.

Eren'cikcikim. İçi gülen gözlerin, peltek kelimelerin, ''iyi ki varsın'' ların, öpücüklerin, sevgi saçan hallerinle ne çok iyilik kattın yuvamıza. İyi ki doğdun kıvırcığım. Yolun, bahtın açık olsun.

30 ağustos 2016, cif deneyleri konulu çalışma



Benzer Yazılar

5 yorum

  1. Daha nice nice güzel yaşlara güzel ömürlerin olsun inşallah Erenciğim annene babana hayırlı evlat ol inşallah :) Doğum günün kutlu olsun ....Rabbım size bağışlasın evlatlarınızı ....

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu, sağlıklı, başarılı yıllar dilerim Eren ...
    Çocukları babaya bırakılabilir aşamaya gelen anne hallerini çok iyi bilirim, ikinci için ben de dört gözle beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Erenin 3.yaşında sağlık mutluluk ve başarılar dilerim.
    Nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  4. 3 barajı :D Şahane.. Eren'e mutlu yıllar dilerim!

    YanıtlaSil
  5. Eren'e uzun, mutlu ve aydınlık bir ömür dilerim, https://www.anneyehaber.com beklerim.

    YanıtlaSil