Elveda Ayın Aydınlık Yüzü

Yazar Cuma, Eylül 09, 2016 ,



Evet, blogumu taşıyorum. Altı yıldır yüzlerce anı, duygu ve düşüncemi aktardığım bloğum artık Önüm Arkam Kitap ismiyle yoluna devam edecek. Sadece isim değil, adres de değişiyor. 418 yayın var ve sanıyorum çok az fire ile bütün yazıları yeni sayfaya aktaracağım. Taşıma süreci, belki bir-iki ay sürebilir. Bir sonraki yazıyı doğrudan yeni bloga yazacağım ve eski yayınların aktarımını yavaş yavaş yapacağım.

Peki neden ?

Birinci neden nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde artık bloğumda yönetici değilim. Belki altı aydır istatistikleri , ayarlar sekmesini vb. göremiyorum. Bir haftadır da blogun adı ana sayfada görünmüyor. Teknik bir sıkıntı oluştu ve çözemedik bunu.

İkincisi daha ''niş'' yani özelleşmiş bir blog olsun istiyorum. Benim yazma arzumu kamçılayan en önemli unsur kitaplar. Okumak benim için bir hobiden fazlası; kendimi aradığım, bazen bulduğum, bazen kaybolduğum, hayata ardından baktığım, gün içinde mutlaka alıntılar yaptığım, kendimi ifade etme ve kim olduğumu anlama yolundaki en hakiki yardımcım, yol göstericim, eğlencem . Bu sebepledir ki kitaplar hakkında yazmayı, okuduklarımı paylaşmayı çok seviyorum. Bir kitap blogum olması bana uygun gibi geliyor. Ayrıca youtube'da aynı isimle bir kanal açmayı da planlıyorum :)

Üçüncüsü yeni bir başlangıca ihtiyacım var. Yeni bir sayfa açmaya. Elbette bunu tek başıma yapamayacağımdan sevgili Gökhan'dan yardım istedim. Blog dünyasında tanıdığım en samimi, en yardım sever, mütevazi insan ayrıca da web master olan Gökhan bir günde herşeyi tamamlayıp, yeni blogu hazır etmiş bile.

Kitaplık kategorisine ek olarak günlük kategorisi devam edecek çünkü çocuklarım ve ben için her an ulaşılabilir bir arşiv oluyor günlük yazıları. Belki yıllar sonra açıp, bebekliklerini, büyürken yaşadıklarımızı okumaktan hoşlanırlar.

Bana şans getirsin, çok okunan, çok tanınan, bol bol yorum bırakılan bir sayfa olsun.

Hepinizi yeni evime bekliyorum.

Benzer Yazılar

41 yorum

  1. Bu kadae olur Elif, benim de dünden beri kafama takıldı senin bloğunda en üstte - işareti farkettim, girilmez işareti yani, diyorum düzenleme mi yapacak Elif acaba bloğunda.... Çok komik yaa hatta az önce de 10 dakika olmadı, dedim farkında mı acaba o işaretin....şimdi görünce şaşırdım bu postunu..hatta elveda melveda diye okuyunca ilk anda çok korktum ne yalan soyleleyım, yüzyüze görüşmesek de hiç inanılmaz keyifle okuyorum postlarını....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gözde. Kalb kalbe karşı sözüne sahiden inanmak lazım değil mi? Güzel yorumun içimi açtı sabah sabah..

      Sil
  2. ikinci takipçin de ben oldum bu arada:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun inşaallah.

    YanıtlaSil
  4. Yolun açık olsun, değişiklik iyidir :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni başlangıçlar iyidir bol okumalı yazmalı günlerin olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Bahtınız yolunuz açı olsun, şimdiden hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  7. Hemen yeniye bakmaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel blog lakin uzun zamandır sessiz olması üzücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda blogu taşıdığımı anlatıyorum aslında:) İki ayrı blog olarak aktif şekilde yazıyorum hala.Okuduğunuz için teşekkürler

      Sil
  9. yeni adresiniz yeni blogunuz hayırlı olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Buraya gelmiştim ama oraya geçeyim bari. :)

    Keşke ben de eski bloglarımı silmeyip arşivleseydim. :(

    YanıtlaSil
  11. https://www.gevezeyeri.com android uyumlu dokunmatik ekran akıllı cep telefonları, tablet, ipad, iphone gibi Mobil cihazlarla tek bir tıkla Mobil Sohbet’e katılabilırsıniz.

    YanıtlaSil
  12. Bedava sohbet odalari ile sende canlı sohbete bağlan bedava uyeliksiz bir şekilde sohbetin tadını doyasıya anında rasgele bir şekilde yaşa.
    Sohbet
    Chat, Sohbet Odaları, Sohbet
    Geveze Sohbet
    Webmaster Forum
    Sohbet, Sohbet Odaları, Chat, Mobil Sohbet
    Chat
    Sohbet, Sohbet Odaları, Mobil Sohbet
    Kaliteli sohbet burada sende yerini al.

    YanıtlaSil
  13. Türk Sohbet, Türk Chat, Türk Mobil,

    Türkçe Sohbet, Türkçe Mobil, Türkçe Chat,

    Kaliteli Vede Seviyeli Sohbetin Tek Adresi. www.Turkchet.com

    YanıtlaSil
  14. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    F4LT72

    YanıtlaSil